Een algemeen beeld van de productielijn in de Mercedes-Benz Assembly Plant is op 7 juni 2012 op weg naar Duitsland.

Florian Wigand | Getty Image News | Getty -afbeelding

Een perfecte storm van industriële en economische uitdagingen weegt de Duitse autosector, die eind juni in één jaar duizenden banen heeft laten vallen.

Gedurende die tijd heeft de auto -industrie in Duitsland, een van de grootste sectoren in Europese landen, volgens de nieuwe werknemers ongeveer 5 % of ongeveer 5,6 banen gezien. Analyse Het Duitse statistiekenbureau is gebaseerd op de informatie verkregen van Destitis.

Volgens de enquête was het algemene banenverlies in de Duitse industrie ongeveer 114.000 vanaf 30 juni van dit jaar, ongeveer 114.000, enquête. Statistieken geven aan dat ongeveer de helft van de bezuinigingen werden besteed door de autosector.

Volgens een CNBC -vertaling is “geen enkele andere industriële sector in staat geweest om een ​​dergelijke krachtige afname van de werkgelegenheid te registreren.” Volgens de enquête zegt de vlag dat 112.000 banen zijn verlaagd in de autosector in vergelijking met de vorige periode van 2019 van de Covid -1 -epidemie.

In een persbericht van de managing partner van het Department of Assurance in de Duitse eyo, is de baan afgenomen als reactie op een moeilijke situatie in de Duitse auto -industrie.

Volgens de CNBC -vertaling zei hij, “vermindert veel winst, overmatige bedragen en een aanzienlijke vermindering van onmogelijke taken om zieke buitenlandse markten te voorkomen.”

Het rapport van EY stelt ook dat de omzet in de sector in het tweede kwartaal van 2021 5,6% achterloopt in vergelijking met dezelfde periode van het voorgaande jaar. Ten eerste heeft de Duitse automatische gigantische Volkswagen naar verluidt de winst van de tweede derde winst verlaagd en zijn gehele jaarbegeleiding verminderd.

De vermindering van de automatische sector is kleiner dan 2,5% van de omzet waarmee de totale Duitse industrie wordt geconfronteerd.

Toenemende strijd

Auto -reuzen werden gedwongen enkele strikte waarheden onder ogen te zien in het tijdperk van ‘polylisis’

Recente gegevens van DESTS hebben aangetoond dat de export van Auto en Auto Part in de Verenigde Staten in de eerste helft van 2025 met 8,6% is afgenomen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Autofabrikanten hebben herhaaldelijk gewaarschuwd voor de mogelijke impact van tarieven en de onzekerheid van de omringende onzekerheid.

Details van de US-EU-handelsovereenkomst kunnen na het begin van deze maand een beetje opgelucht zijn. Auto’s worden onderworpen aan 15% van de tarieven, maar pas nadat de EU de wet heeft gewijzigd om het industriële tarief te verminderen.

De staat Duitsland is ook een titel geworden voor de autosector, het jaarlijkse bruto binnenlands product 2023 en 2024 van het land is in beide staat gedaald. Dit jaar In het eerste kwartaal wordt de grootste economie van Europa langzaam gezien na het opnemen van de groei van 0,3% van Europa: de laatste statistieken van het tweede kwartaal duiden op een vermindering van 0,3%.

Ik kijk uit naar het front, Yer Brohilker zegt dat hij hoopt zowel de Verenigde Staten als China onder de Duitse auto -exportdruk, het vorige tarief te zetten en vervolgens de vraag heeft beïnvloed, wat een binnenlandse kwestie is.

Aangezien verschillende Duitse industriële reuzen momenteel wederopbouw- of uitgavenreductieprogramma’s ondergaan, “zal het aantal industrieën afnemen”, aldus Brohilker.

Bronlink