Dominicaanse fotograaf Marcia Hancharch is te zien in Guadelup Caribbean Carnival Exhibition
Dominicaanse fotograaf Marcia Hanicharch Paul is een van de acht veelgeprezen kunstenaars die worden getoond op de MAS -tentoonstelling, die momenteel loopt in de historische Tihasik March de la Dars. Zijn werk, dat leidt tot het voorouderlijke ritme van de mascad en het gemeenschappelijke bewustzijn, draagt bij aan een sterk visueel gesprek over de Caribische carnavaltradities.
De openluchttentoonstelling, uitgerust door David Demetrius en Adline Grograms met de steun van Emily Salan, is een centraal fenomeen van het Coribent Festimus Festival georganiseerd door MAS 2.0. Tot 7 augustus nodigt Pawal bezoekers uit om de taal van carnaval door fotografie door bezoekers te verkennen, waardoor 24/7 gevoelige ervaringen worden geboden aan het Point-Pitere Heart.
De Paul A MAS -tentoonstelling heeft een diverse groep van acht fotografen in het Caribisch gebied, die elk een unieke lens bieden over de culturele welvaart van het carnaval. Vertegenwoordigt Dominica, Marcia vangt het voorouderlijke ritme en het gemeenschappelijke bewustzijn van Hanicharch Mascad. Van Trinidad en Tobago presenteerde Maria Nuns een intiem beeld van MAS, terwijl Guadelupiaanse kunstenaar Charles Achem-Ruso, Anas Chelux, Daniel Dabrio en Alvin Bellen Local Tradition Tiyyah en innovatie, culturele symboliek, krullend en meester, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, en het curriculum, presenteerden. Rakel Perez-Puig van Puerto Rico draagt bij aan de symboliek en het steile beeld, en Jamaica Marlon James portretteerde het carnaval als een levendig tapijt van verzet en vreugde. Samen werd hun werk gecreëerd door het Caribbean deelde het verplichte visuele verhaal van Heritage Taha door Guadelupiaanse Creools in zijn visuele verhaal te integreren, zowel culturele manifestaties als taalidentiteit te versterken. Ondersteund door het Caribbean Culture Fund, DAC Guadelup en Le Center de Art (Haïti), moedigt Paul een MAS-grensoverschrijdende artistieke uitwisseling aan en benadrukt het carnaval als een gedeelde Caribbean-erfgoed Tihayah.
Met een week over, trekt de tentoonstelling zowel lokale als toeristen aan. Extra programmering met discussie en rondleidingen zal naar verwachting worden aangekondigd via MAS 2.0 en de Caribbean Festimus sociale mediakanalen.