Het hebben van een boekhoudkundige website is een goed begin, maar dit is niet voldoende. Je moet het converteren. Een hogere conversieratio betekent dat de website een hoger percentage bezoekers in klanten kan veranderen of gekwalificeerd leads om te betalen. Om dit doel te bereiken, zijn er verschillende redenen die u moet onthouden. Hier zijn er een paar:
Leer binnen en buiten uw doelgroep
U moet precies weten wie de website is. Is het een bedrijfseigenaar? Freelancers? Bedrijf? Leer hoe u hun pijnpunten, doelen en diensten kunt krijgen die u biedt.
Overweeg om dit te doen enquêtes of interviews met huidige en potentiële klanten. Vervolgens kunt u een koper -persoonlijkheid maken zoals “Lisa the Freelancer” of “John Small Business Owner”. Creëer uw website -inhoud om aan de vereisten van LISA en openbare ambities aan te voldoen aan advies met een lange termijn financiële strategie.
Kies het juiste website -platform
Er zijn veel platforms voor het maken van websites. Kies het is het beste om voor u te doen.
Als je geen technische vaardigheden hebt, kan WordPress een goede plek zijn om te beginnen. Het is flexibel, gemakkelijk te gebruiken en geeft u de mogelijkheid om plug -ins te gebruiken om de effectiviteit uit te breiden. U kunt een Professional Look -website lanceren op basis van uw huidige behoeften en nog steeds plaatsen hebben voor toekomstige groei.
Als u iets meer nodig heeft dan deze platforms, kunt u beter contact opnemen met contact Boekhoudwebsite ontwerp Met ervaring in deze lijn van professionele of andere bedrijven. Hun input kan u een professionele -gemaakte website geven waarmee u niet alleen kunt opstaan tegen concurrenten, maar ook de website van kijkers laat veranderen in loyale klanten.
Ontwerp een gebruiksvriendelijke interface
Uw website moet er geweldig uitzien op alle apparaten, of het nu desktop, tablet of smartphone is. Het moet eenvoudig, ononderbroken en gemakkelijk te navigeren zijn. Als de site reageert, is dit ook de beste (aangepast om in de vorm van een ander scherm te passen). Ga voor een kleurrijk schema en lettertype dat de identiteit van uw merk weerspiegelt.
Optimaliseer ook de afbeelding en code. Het kan de deur openen voor snelle laadsnelheid, wat betekent geavanceerde gebruikerservaring. Een betere gebruikerservaring kan zich vertalen naar een betere SEO -praktijk en bouncepercentages verlagen.
Pas aan voor zoekmachines (SEO)
68% Alle online ervaringen beginnen met een zoekmachine. Daarom zou SEO een prioriteit moeten zijn voor uw website.
Begin met trefwoordonderzoek. Concentreer u op het identificeren van relevante zinnen met betrekking tot uw services. Enkele voorbeelden van trefwoorden om zich te richten op “belastingplan” en “boekhouddiensten”.
Een andere reden voor de SEO op de pagina. Voeg titels, metategevens, titels en zoekwoorden in uw inhoud op. Als u een specifieke zone bedient, kunt u gunstig zijn voor lokale zoekopdrachten. Een goede gewoonte is om uw stad of zone in uw zoekwoorden op te nemen en Google heeft mijn bedrijfsprofiel geplaatst.
Het technische einde van uw website moet ook spic en span zijn. Zorg ervoor dat uw website de juiste structuur, sitemaps en indicatoren heeft.
Ambacht
De inhoud was ook en misschien zal de aankomst lange tijd koning zijn. Daarom moet je het niet lichtvaardig nemen. Begin met een aanbieding van schone waarde. U hebt bevestigd dat bezoekers op uw website duidelijk zien wat u scheidt van de accountants naast u. Praat over uw gepersonaliseerde diensten, industriële vaardigheden en meer.
Concentreer u vervolgens op het maken van speciale pagina’s voor elke service die u hebt verstrekt. De voordelen van de pagina’s, de processen omvatten en over de verwachte resultaten moeten worden gesproken. Als er een getuigenis- of succesverhaal is, deel ze dan ook. Mensen zijn riskanter om met accountants samen te werken, anderen kunnen verzekeren.
Er is een blogsectie. Publiceer regelmatige artikelen over onderwerpen die relevant zijn voor uw klanten. U kunt belastingtips, financieel planningsadvies, enz. Deelt, het belangrijkste punt van dit alles is om het leiderschap van denken te bepalen en organisch verkeer te leiden.
Wanneer u constant de goedkeuringsinhoud deelt die uw publiek ten goede komt, kunnen ze uw bedrijf als een wijze expert afmaken. Het kan het vertrouwen vergroten en de conversieratio verbeteren.
Neem het trustsignaal op
Bent u een gecertificeerde Public Accountant (CPA), beursgenoteerde agent (EA) of QuickBooks Prodavizer? Deze referenties moeten kamers op uw startpagina hebben. Als u de beveiligingsbadge hebt ontvangen, zeg maar, SSL -certificaten, laat ze ook zien. Ze kunnen de website -bezoekers verzekeren dat hun gegevens veilig bij u zijn.
Client -logo en Logo -ontwerp Werk is ook interessante toevoegingen. Als u werkt met goed bekende klanten of samenwerkt met iemand, zet dan hun logo op de site. Het kan worden geloofd in een ander niveau. Mensen zijn ook boos over verborgen kosten. De zekerheid zoals “een verborgen vergoeding” kan veel gaan.
Optimalisatie van call-to-action (CTA)
Iedereen kan zien waar u uw CTA wilt krijgen. Neem het op op uw startpagina en servicepagina’s. “Bepaal nu uw gratis suggestie!” Een goed voorbeeld. U kunt extra CTA op uw blog opnemen.
Uw CTA -webbezoekers moeten een manier bedenken om contact met u op te nemen. U kunt gaan met een mobiel telefoonnummer of een e -mail. Als u het enigszins te druk vindt, kunt u contactformulieren handiger vinden. Uiteindelijk zal het allemaal bloeien, het is het beste wat met je te doen is.
Focus op getransformeerde tracking
U hebt een website die klaar is om potentiële bezoekers naar klanten te converteren, maar vervult het het einde van het bod? Het volgen van conversie kan u helpen het te weten.
Gebruik analysetools zoals Google Analytics Om het gedrag van de bezoekers te volgen, conversiepercentages en verkeersbronnen. HeatMaps en A/B examenhulpmiddelen kunnen u helpen te zien welke onderdelen u nodig hebt om maximale klikken te maken en welke moeten werken.
Zorg er allereerst voor dat u een slimme metriek moet volgen. “Verhoog het consultverzoek” is een doel, maar het is moeilijk om te bepalen wat succes is. Ga voor iets specifiekers: verhoog adviesverzoeken met 20%.
Gedachten af
Een website met een hoog getransformeerde boekhoudkundige firma zal uw bedrijf waarschijnlijk naar het volgende niveau brengen. Deze gids heeft de tips geïntroduceerd om u te helpen er een te krijgen die werkt. Als u zeker weet dat dit precies is wat uw bedrijf nodig is, overweeg dan alle dingen in uw rit om betrokken te zijn bij de boekhoudwebsite. Hun professionele input kan u helpen alle stukken op hun plaats te krijgen en van uw site een sterke lead-generatieapparatuur te maken.
Verwant: Anatomie van een e-commerce website
Verwant: RTB Marketing Verklaring: Hoe realtime bieden is moderne marketing empowerment