Wil je slim inzicht in je inbox? Meld u aan voor onze wekelijkse nieuwsbrieven om te krijgen wat belangrijk is voor de Enterprise AI, data- en beveiligingsleiders. Abonneer u nu
De meest voorkomende figuren voor een nieuw Inclusief het rapport Er is diep misverstand geweest. Shinga in de titel dat is dat ”De generator AI -piloten in agentschappen falen 95% van“Het rapport onthult eigenlijk iets opmerkelijkers: de acceptatie van snelle en meest succesvolle bedrijfstechnologie in de bedrijfsgeschiedenis vindt plaats onder de neus van leidinggevenden.
Deze studie, deze week gepubliceerd door MIT Nanda van het projectSociale media en zakelijke kringen hebben bezorgdheid geuit, velen hebben dit bewezen als bewijs dat kunstmatige intelligentie hem niet belooft. Maar een nauwe lezing 26 Paginarapport Een heel ander verhaal vertelt – bedrijfsinitiatieven zijn een van de ongekende grassroots -technologie die een revolutie teweegbracht bij het struikelen van struikelen.
Onderzoekers hebben ontdekt dat 90% van de werknemers particuliere AI -apparatuur gebruikt voor regelmatige banen, hoewel ze slechts officiële AI -abonnementen van 40% van de agentschappen hebben. “Hoewel slechts 5% van de bedrijven zegt dat ze een officieel LLM -abonnement hebben gekocht, hebben we meer dan 90% van de medewerkers van de enquêtebedrijven die werknemers gebruikten om particuliere AI -tools voor werk te gebruiken,” legde de enquête uit. “In feite gebruikte bijna elke persoon LLM in welke vorm dan ook voor zijn werk.”
Hoe kraken werknemers de AI -code wanneer de directeur struikelt
MIT -onderzoekers hebben ontdekt dat ze een “Shadow AI -economie” zeggen waar werknemers persoonlijke chatzpt -accounts, geklede abonnementen en andere consumentenapparatuur gebruiken om een aanzienlijk deel van hun werk aan te kunnen. Deze werknemers onderzoeken niet alleen – ze gebruiken AI om “hun wekelijkse werkstress elke dag te vermenigvuldigen”, aldus onderzoek.
Raakt de limiet van AI -schaling
Power caps, toenemende tokens -uitgaven en vertraging in veronderstellingen zijn opnieuw de Enterprise AI opnieuw te varen. Word lid van onze exclusieve salon om te ontdekken hoe toppartijen zijn:
- Tact
- Bekwame schattingen architecteren voor echte throputwinsten
- Competitief meer ontgrendelen met duurzame AI -systemen
Bescherm uw plek om vooruit te blijven:: https://bit.ly/4mwgngo
Deze ondergrondse adoptie heeft de eerste uitbreiding van e -mail, smartphone en cloud computing in de bedrijfsomgeving overtroffen. Citeerde een bedrijfsadvocaat Inclusief het rapport Het patroon is voorbeeldig: het bedrijf heeft 000 50.000 geïnvesteerd in een gespecialiseerde AI -contractanalyse, maar hij gebruikte de chatgp voor een continue baan omdat “het basiskwaliteitsverschil merkbaar is. Chatzept produceert consequent betere outputs, hoewel onze leveranciers eisen om dezelfde onderliggende technologie te gebruiken.”
Het patroon herhaalt de kunst. Bedrijfssystemen worden beschreven als “kwetsbaar, buitensporige ingenieurs, of verward met daadwerkelijke workflow”, terwijl AI -apparatuur van de klant lof krijgt voor “flexibiliteit, contacten en onmiddellijk nut”. Als Chief Information Officer vertelde onderzoekers als: “We hebben dit jaar tientallen demo gezien. Misschien zijn een of twee echt effectief. De rest van de rest- of wetenschapsprojecten.”
Het tarief van 95% falen dat de titel heeft gedomineerd, is vooral van toepassing op aangepaste Enterprise AI -oplossingen – dure, Basepok -systeembureaus vormen commissies of intern van leveranciers. Deze tools mislukken omdat hun MIT -onderzoekers “leervermogen” missen.
Studies hebben aangetoond dat de meeste zakelijke AI -systemen “de reactie niet hebben, niet zijn aangepast aan de context of niet verbeteren in de loop van de tijd.” Gebruikers klaagden dat enterprise -apparatuur “niet leert van onze reactie” en “extra handmatige context elke keer nodig is.”
Klantapparatuur zoals Chatzipt is succesvol omdat ze zijn uitgerust met elk gesprek dat ze responsief en flexibel voelen. Enterprise -apparatuur voelt rigide en stabiel aan, elk gebruik vereist een brede opstelling.
De leerkloof creëert een vreemde classificatie in de voorkeuren van de gebruikers. Voor snel werk zoals e -mail en basisanalyse, geeft 70% van de werknemers de voorkeur aan AI dan menselijke collega’s. Voor het werk van complexe, hoge partners wil 90% van de mensen echter nog steeds. De scheidslijn is niet intelligent – het is geheugen en aanpassingsvermogen.
Hidden miljard dollar productiviteit vindt plaats onder de radar van Boom
Verre van AI -falen te tonen, onthult de schaduweconomie de enorme productiviteit die niet in bedrijfsstatistieken verschijnt. Werknemers hebben de integratie -uitdagingen opgelost die bewijzen dat AI werkt als het goed wordt toegepast, overheidsinitiatieven.
Het rapport legt uit: “Deze schaduweconomie bewijst dat mensen met succes de genitale divisie kunnen overschrijden wanneer toegang tot flexibele, responsieve apparatuur”, legde het rapport uit. Sommige bedrijven zijn begonnen aandacht te schenken aan: “Voorwaartse doordachte organisaties zijn begonnen deze kloof te voltooien door de prijs van persoonlijke apparatuur te analyseren voordat ze leren van het gebruik van tinten en het verzamelen van bedrijfsopties.”
Productiviteitswinsten zijn reëel en meetbaar, gewoon verborgen voor de traditionele tamentale bedrijfsboekhouding. Werknemers automatisch automatisch, versnellen onderzoek en stromen communicatie – het officiële AI -budget van hun bedrijven levert een licht rendement op.
Waarom bits gekocht: externe partnerschappen zijn vaak twee keer zo succesvol
Een andere zoekopdracht daagt conventionele technische wijsheid uit: bedrijven moeten stoppen met proberen AI intern te creëren. Externe partnerschappen met AI -leveranciers hebben 67% van de tijd bereikt voor 33% voor interne gebouwde apparatuur.
De meest succesvolle implementatie komt van de agentschappen die “lager lager zijn als softwareleveranciers en zich meer als leveranciers van zakelijke services gedraagt” om operationele resultaten vast te houden dan hun technische criteria. Deze bedrijven hebben diepere aanpassing en continue verbetering geëist dan gelikte demo’s.
Onderzoekers hebben ontdekt: “Gemengd weet dat de training de training AI -systemen weerstaat, in ons interview waren de meeste teams bereid dit te doen, maar de voordelen waren duidelijk en onderhoud”, ontdekten onderzoekers. Het origineel was een partnerschap, niet alleen aankoop.
Het vermijden van zeven industrieën om verstoring te voorkomen, is daadwerkelijk slim zijn
MIT -rapporten tonen aan dat alleen technologie- en mediasectoren zinvolle structurele veranderingen vertonen van AI, terwijl zeven grote industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiën en productie – “belangrijke piloot toont activiteiten maar geen structurele verandering.”
Dit is niet het falen van de methode om te worden gemeten – het is kennis. Het vermijden van industrieën denkt aan implementatie in plaats van chaos te veranderen. In de gezondheidszorg en kracht, “melden de meeste leidinggevenden de afname van een huidige of verwachte opdracht in de komende vijf jaar niet.”
Technologie en media worden snel verwijderd omdat ze meer risico’s kunnen absorberen. Verwacht wordt dat meer dan 5% van deze sectoren binnen 24 maanden zullen dalen. Andere industrieën zijn bewezen dat succesvolle AI -acceptatie geen dramatische stijging vereist.
De aandacht van het bedrijf stroomt veel naar verkoop- en marketingtoepassingen, die ongeveer 50% van het AI -budget vastleggen. Het hoogste rendement komt echter van continue back-office automatisering die heel weinig aandacht besteedt.
Onderzoekers hebben ontdekt dat “we enkele dramatische uitgaven hebben bespaard in de gedocumenteerde back-office-automatisering.” Bedrijven elimineren zakelijke outsourcing-overeenkomsten en bespaarden jaarlijks $ 2-10 miljoen aan klantenservice en documentverwerking en verlagen de externe creatieve kosten met 30%.
Deze winsten kwamen “zonder materiaalkracht te verminderen”, zei de studie. “Uitrusting werd versneld, maar veranderde de teamstructuur of het budget niet. In plaats daarvan werd de reductie afgeleid van externe uitgavenreductie, het elimineren van BPO-overeenkomsten, het verlagen van agentschappen en het vervangen van dure consultants door AI-aangedreven interne bevoegdheden.”
AI -revolutie is succesvol – een werknemer tegelijk
MIT -zoekopdracht toont geen AI -falen. Ze tonen AI zo goed succes dat het personeel hun werkgevers voor is gegaan. Technologie werkt; Geen bedrijfscollectie.
Onderzoekers identificeerden “Genny Definition Beyond” door zich te concentreren op apparatuur die in de loop van de tijd diep integreert. “Overdracht van het gebouw om te kopen, met de opkomst van de acceptatie van de agent en de opkomst van de capaciteit van de agent, waardoor ongekende mogelijkheden worden gecreëerd voor leveranciers die in staat zijn om, diep geïntegreerde AI -systemen te leren.”
Enterprise AI -piloten 95% daarvan kan niet worden opgelost: leer van 90% van de werknemers die al begrijpen hoe AI zal werken. Een gefabriceerde directeur zei: “We verwerking enkele overeenkomsten snel, maar dit is wat is veranderd.”
Die directeur miste het grote geheel. Verwerkingsovereenkomsten zijn snel – miljoenen werknemers en duizenden dagelijks werk – het verbetert geleidelijk de duurzame productiviteit die een succesvolle technologie -acceptatie definieert. AI Revolution faalt niet. Het is succesvol in stilte, een chatzipt -gesprek tegelijk.
Bronlink