Hoe tijd vliegen. Ik heb voor het eerst de originele stedelijke pijl beoordeeld in 2021, toen mijn kinderen 3 en 5 jaar oud waren. Daarna zijn geen grote, gemotoriseerde vrachtfiets en vastbinden naar scooting niet veel meer opgetogen dan vastbinden, de lucht blaast op hun kleine mond. Helaas zijn ze nu 8 en 10 jaar oud. Toen ik twee dagen geleden mijn 8 -jarige ophalen, ging hij zitten in de gewatteerde stoelen (met veiligheidsgordel!) En ging naar de doos zodat geen van zijn vrienden hem kon zien.
Om dit allemaal te zeggen: mijn beurt GSD en ik ben een geweldige vriend, maar ik hoop dat mijn kinderen vijf jaar jonger waren, zodat ik in plaats daarvan Family Pro kon kopen. De nieuwe elektronische vrachtfiets van Urban Aero heeft veel geweldige upgrades, gemakkelijker te verplaatsen dan ooit en mijn kinderen zijn ouder omdat het ouder is.
Stuiterende huis
In het lege oog zijn de twee grootste upgrades op de Family Next Pro de nieuw ontworpen laadbak en ophanging op de voorvork. (Het is heel stijlvol, het nieuwe tijdperk komt ook in de green, maar helaas was mijn demo -fiets zwart)))
De doos ziet er heel anders uit – mijn vriend vroeg of mijn fiets op enigerlei wijze werd verlengd. Het is lang en dun met cirkelvormige hoeken in plaats van vierkant, en nu heeft de fiets koplampen. Het heeft een korte kant, dus het is gemakkelijker om naar binnen en van buiten te komen. Niet zoals andere buckfiets of dozen, die ik heb geprobeerd, zit de doos op de bodem van de grond. Ik kan bevestigen dat zowel volwassenen als kinderen in mijn examen tijd hadden om te klimmen en uit te gaan.
De doos is gemaakt van het geëxpandeerde polypropyleen (EPP) -schuim, dat in de eerste plaats vervelend is – het ziet er heel gemakkelijk uit en duwt. Urban Arrow beschreef het echter als “een ondersteboven helm” en Fom Kushing verzekerde me dat als ik de fietstip toestond, mijn kinderen of vrienden niet alleen de stoep zouden schaden. Jij kan ook Vervang het schuim gemakkelijk Als crasht of andere vervelende gebeurtenissen plaatsvinden.
De ladingsdoos vooraan is nu een voorvork met 60 millimeter reizen. Ik hou er echt van. Dit is echt een beschermingsprobleem als je snel gaat met 60 tot 150 pond in de voorkast. Ik huilde in 20 mijl per uur en sloeg een pothole, en ik kwam er goed uit.
Foto: Adrian So