Riot -games hebben Patch 15.3 onthuld Team Fighting Strategy (TFT), Introductie van wijdverbreide balansveranderingen in eenheden, items en functies vóór de lancering van het pro -circuitseizoen.
Update, welke Is live geweest op 26 augustusFocus op het langzame bewegende gevecht op verlichtingsitems en patronen door doel NRF’s. Volgens de Patches Notes gaan ontwikkelaars hun doelen voort om de oorlogsrondes te verhogen om meer strategische gameplay -kansen te creëren.
De topontwerpers van de patch hebben bevestigd dat Roger ‘Roga Prism’ Kodil en Katie ‘rellen Yukim’ Guo bevestigden dat de drie zwangere functies acceptabeler zullen worden door de reactie van de speler op toegankelijkheidsproblemen te volgen.
De belangrijkste aanpassing van het kenmerk geeft de nieuwe meta -maat
Crystal Gamble, dat de krachtigste functies voor goudniveau voor twee opeenvolgende patchs heeft gedomineerd, heeft aanzienlijke schade verminderd van 30% tot 20% in zijn woestijn in zijn zeven eenheden. De edelstenen van het kenmerk voor het verlies zijn ook toegenomen van 11 tot 13 op het niveau van drie eenheden.
Meti Mech was voldoende afgenomen in zijn late-game schaalverschaling, HP-fase schaaling daalde van 90/120/135/170 naar 200% naar 90/115/110/150/150%. De combinatie kerngenezing van 10% tot 12% van de kampioenschade werd verwijderd.
De Luchador -functie heeft meerdere NRF’s ontvangen, met de remedie afgenomen van 20/50% tot 15/35%. Bovendien heeft het kenmerk niet langer de schade-over-time effecten na trigger schoongemaakt, heeft direct invloed op zijn beschermende krachten.
“We vechten deze functies in een evenwichtige staat met deze NRFSS in de patchnotities in de patchnotities, maar er zijn plannen om de Big Luchado in de toekomst te veranderen,” zei het ontwikkelingsteam in de patchnotities.
In een belangrijke verschuiving van het evenwicht van de game zullen viersterrenunits hun 200 platte HP-bonus niet langer accepteren. Het doel van verandering is om ervoor te zorgen dat andere eenheden kunnen concurreren als eerste dragen, ongeacht het sterniveau. De update om de viersterren-eenheid op de TFT te bereiken, verschijnt als meer methoden dan ooit, waarbij ze hun vermogensniveau overeenkomen volgens oproergegevens.
Neemt een brede nerfs van patronen en helderste items
Ginsur Rezblad, geïdentificeerd als een aantal dominante composities, daalde met 7% tot 6% per seconde. Radiant Ginsu’s Rezblad heeft parallelle NRF’s ontvangen, de snelheid van de basisaanval is 30% tot 25% en de winst per seconde is gedaald van 14% naar 12%.
De speer van de Shojin -aanval werd verlaagd van 18 tot 15, terwijl de heldere variant -advertentie (35 tot 30) en AP (30 tot 25) werden verminderd. Ik kreeg een complete mechanische overhall in Manajan. In plaats van te bankieren en te geven na de tweede cast, verbreekt het artefact nu de timer van regeneratie als de kampioenen niet vergrendelen.
Cableine, de beste prestatie -eenheid van de patch, heeft een verminderde schade gedurende de kit. De initiële doelschade werd verminderd van 350/525/840 tot 330/495/790, terwijl de stuitering van de kogelschade werd gedropt van 95/145/240 tot 85/130/205.
De HP-winst van Dr. Mundo was uitgeput van 300/350/420 tot 240/280/350, wat bijdraagt aan de dominantie als een tank met twee expenditure. De Gangpank heeft zijn goudgeneratie van 40% tot 30% gezien, hoewel het verlies van zijn vermogen is toegenomen in compensatie.
Onder de vier -expendische eenheden kreeg Samira een oplossing om de omnivamp van zijn stijl tijdens de vaardigheid goed te verdubbelen, hoewel het aantal evenwichtsverliezen werd verminderd. Bullet -schade werd verminderd van 90/135/650 tot 80/120/650.
Vijf eenheden hebben buffs gekregen om hun effectiviteit van sfine en yon te verbeteren. Het basisverlies van de sfine is toegenomen van 135/205 tot 150/225, terwijl de on-hit magische schade van de Yon is toegenomen van 90/135 AP tot 105/160 AP.
De PVE geen power-ups meer tijdens de ronde, wat bijdraagt aan het gedrag van de speler waarbij de power-ups werden gecontroleerd op de primaire spelstrategie. Een aantal andere power-ups zijn aangepast, de verbreding van de schade van de callus is gedaald van 10/30% naar 10/20%. Voorheen waren twee gehandicapte power-ups teruggekeerd naar de rotatie. Max snelheid en mana -rush, beide zijn eerder gewogen in nulmogelijkheden, weegt nu respectievelijk 10 en 5.
TFT -patch 15.3 Steel -implicatie
De patch introduceert ook de koopbare Battle Pass XP in de Public Beta Environment (PBE), de functie is gepland op 10 september. Het Battle Pass -niveau kost 130 RP per niveau.
Prismatische orb-druppels zijn aangepast om de frustratie van de speler aan te pakken, de all-gouden druppel is veranderd van 55 goud in 10 goud en een helder gelukkig item is veranderd in de borst.
Het brede evenwicht verandert de voortdurende belofte van de Mark Riot om de concurrentie -integriteit te handhaven vóór het professionele spel, en het ontwikkelingsteam observeert de eerste gegevens van potentiële hotfix indien nodig.