Figuur Credit: Riot Games

Tl; Dr.

  • Verspilde kan opnieuw bepalen hoe spelers hun kampioenen controleren in de League -Off Legends.
  • Het nieuwe invoersysteem kan het spel intuïtiever maken voor nieuwe spelers, maar er is een risico om chronische mechanica te verstoren.
  • Sommige kampioenen – vooral die afhankelijk van specifieke locaties – staan ​​voor een groot voordeel.
  • Riot-games worden geconfronteerd met de evenwichtige uitdagingen van WASD-integratie, vooral met de traditionele click-to-filmbesturing.

Eerder dit jaar bevestigden de Riot Games een van de meest intense veranderingen in de geschiedenis van de League of Legends – de introductie van de WASD -bewegingcontroles. Deze wijziging zal tegen het einde van dit jaar in de PBE worden getroffen na de afgelopen maanden intern te hebben onderzocht. De functie heeft al intense controverse gecreëerd tussen professionele en grotere competitiegemeenschappen.

Sinds de release van de LOL in de 21e is de identiteit van het spel ingesloten in zijn traditionele taid point-and-click-bewegingssysteem. Met de bevestiging van WASD kan de fundamentele verandering de spelers zwaar beïnvloeden hoe het spel het spel bereikt, maar hoe het in balans is, de kijker en het hoogste niveau.

Dit artikel breekt de verspilde beweging, hoe het de gameplay kan beïnvloeden en waarom deze functie de toekomst van de League of Legends kan creëren of breken.

Wat is verspild?

Het MOBA-spel hangt af van de rechterklikbeweging geassocieerd met de vier vaardigheden begrensd op de knoppen Cuber-toetsenbord. In de loop der jaren is dit controleproject voor de meeste spelers het tweede karakter geworden. Er wordt gezegd dat voor nieuwe spelers, vooral voor degenen die van andere spellen verhuizen, de leercurve steiler heeft gemaakt.

Riotgames worden duidelijk vermeld Hun doel is om nieuwe spelers mee te nemen en hun spel meer bekende controles te laten oppakken. Met de wasbeurt is de beweging gebonden aan vier toetsenbordknoppen in plaats van de muisklik, die de gewoonte creëert om de kampioen over te dragen naar een meer intuïtieve. De game bevat de functie die de goddevel benadrukt alEn het is ontworpen Naast elkaar bestaan ​​met click-to-control beweging Vervang het eerder.

In een ontwikkelaarsupdate legde de ontwerper Dean “ISER” Ayala uit dat het controleproject de afgelopen maanden was getest en getweet op basis van de oproer interne playest -teams, nieuwe spelers, hoge spelers en professionals verzameld van MSI -professionals. Game -producent Darsi “Dashijador” Ludington voegde eraan toe: “We zullen kijken naar het onderwerp dat de balans tussen WASD -beweging en aanval beïnvloedt, vooral met de snelheid van hoge aanvallen.”

Hoe zal dit de gameplay beïnvloeden?

Mogelijke gameplay -verschuivingen geïntroduceerd door het WADD -besturingsschema zijn enorm en op beide manieren gesneden.

Op het micro -niveau kunnen spelers WASD gebruiken om scherpe controle te bereikenZonder op zowel bewegingen als krachten te klikken, kunnen sommige spelers de komende spreuk beter beter ontwijken en kunnen ze zichzelf natuurlijker positioneren. Vooral voor ADC -spelers zijn de explosieve teamgevechten intenser en de belangrijkste, de vlieger is een nauwkeuriger manier. Wanneer de aanval van de kampioenen toeneemt, wordt deze aangescherpt om over te dragen en auto-aanvallen, daarom gebruiken sommigen de instelling “Player Attack Move Click”.

Hetzelfde argument is van toepassing op kampioenen die specifieke bewegingen nodig hebben tijdens de snelheid van hoge beweging. Kampioenen zoals Hekarim of Ramus zouden beter moeten zijn om te spelen en te controleren.

Aan de andere kant echter, Het nieuwe schema is hoe de kampioenen moeten worden aangedreven, vooral de spreuken zullen zwaar zijnDe Wash, de oude kibinding -lay -out zal volledig veranderen en veel spelers kunnen vechten om zich zonder lange uren aan te passen. Uitgebreid gebruik kan ook fysieke spanning in de linkerhand veroorzaken, het heeft meer knoppen om te klikken.

Waarom zou het de legendarische competitie kunnen breken?

Hoewel de bekendheid van WASD met het spel welkom is, is de grootste zorg gerelateerd aan de mogelijke verstoring van het spel, vooral op het hoogste niveau.

De gespecificeerde kampioenen of kampioenen hebben het voor de hand liggende voordeel van de WASD in de klasse, Mogelijk een meta op twee niveaus maken Waar sommige nieuwe bedieningselementen succes kunnen behalen en anderen aan oud blijven. Als het gebeurde, Rellen kunnen zich in een evenwichtige nachtmerrie bevinden en kampioenen constant aanpassen Op basis van de vaardigheid van de spelers om zichzelf te besturen dan hun eigen keuze. Het kan ook de meta beïnvloeden, omdat sommige spelers zich meer op hun gemak voelen bij een controleschema aan de andere kant, wat een andere laag toevoegt die wordt veroorzaakt door instabiliteit in mechanische uitvoering, die al een belangrijke oorzaak is van de competitieve competitie van de legendes.

Hoewel het niet dreigend is, stelt vooral de rel duidelijk duidelijk vast te stellen dat ze langzaam zullen werken aan niet-gerangschikte wedstrijden op live-servers, om te voorkomen dat het spel wordt verbroken. Kortom, de gameplay van WADD zal waarschijnlijk vloeibaarder en toegankelijker maken, maar het dreigt de competitieve omgeving op elk niveau te doorbreken.

Conclusie

De introductie van de WASD -beweging tegelijkertijd is opwindend en angstaanjagend. Dit zal zeker de barrière voor de toetreding van nieuwe spelers verminderen en een nieuwe golf van talent opleveren, die het spel zal blijven vergroten. Aan de andere kant kan het nieuwe controleproject het spelontwerp, balansfilosofie en professionele spellen jaar na jaar verminderen. Op basis van hoe dingen uitstaan, zal de toekomst van het spel afhangen van het feit dat Daves elk van de energie kan balanceren en de filosofie achter de aanpassing kan bepalen.

FAQ’s

Welke Loll -kampioenen zijn geschikt voor WADD?

Op basis van de eerste indruk moet de WASD -beweging voor de kampioenen van de beweging zijn, die afhankelijk is van de nauwkeurigheidsbeweging en de vloeibare positie. De ADC-kampioenen zijn de eerste klasse die wordt herinnerd vanwege hun scheel en algemene behoeften, maar hoogprogressieve kampioenen zoals Hecarim, die een scherpe controle moeten hebben om hun kit te maximaliseren.

Wat zijn de opties voor de WASD bij LOL?

De standaardcontrole zal doorgaan als de traditionele rechterklikbeweging, die er sinds de lancering is geweest. Sommige spelers schakelden ook over naar aanvalsfilmcontrole en aangepaste Hondky-setups, hoewel de volgende niet werkte.

Wat zijn de belangrijkste voordelen van het gebruik van WASD in LOL en wat is nadelen?

Op papier moet de voordelen van WSD nieuwe spelers in staat stellen om de leercurve beter te ontwijken en te verbeteren van andere games met behulp van hetzelfde controleproject. Het belangrijkste nadeel is gerelateerd aan de vaardigheid van overstappen van het ene schema naar het andere van het ene schema naar het andere, wat niet voor ouderen is gegarandeerd vanwege de fundamentele reden voor ouderen. Bovendien kan het zware onevenwichtigheden hebben voor beide kampioenen, maar in competitieve spellen profiteren bepaalde selectie of spelers indirect meer dan andere.

Referentie

  1. /Dev: wasd -bedieningselementen worden uitgevoerd (Legendarische competitie)

Bronlink