Jimmy Johnson Denny Hamlin, Kevin Harvic en Dell Arnhart Jr., werden vergezeld door de zevenvoudige NASCAR Cup Series-kampioenen en riepen op tot de verandering in de multi-malky volgende Jane-auto.
In 2022 brengt General 6 de auto om de auto te vervangen, het volgende gen is onder meer onderzoek gekomen naar zijn vliegtuigproblemen, slijtage van banden en gebrek aan algemene kracht. Deze onderwerpen waren waarschijnlijk niet duidelijk dan kwalificeren voor Iowa Corn 350, waar de volgende generatie auto’s verouderd waren door broers en zussen in hun Exfinity -serie.
En onlangs werd het paard getest op de New Hampshire Motor Speedway, waarschijnlijk gezien als gemengd succes, het was niet de kracht die Johnson, die onlangs grafische details achter zijn ergste vernietiging publiceerde, het grootste onderwerp van de auto benadrukte.
Praten met Harvic is haar ‘Happy hour’49 -Year -old podcast erkende: ‘Ik zou graag enkele wijzigingen zien i
“Om deze wijzigingen echter te maken zoals u moet doen … met drie OMS (originele gereedschapsfabrikant – Ford, Chevrolet en Toyota) moet de luchttunnel worden afgezet tijdens de luchttunnel, ik weet dat dit een langzame dynamische machine is.
“Het ding dat ik wil overwegen is een lange zijwand van het lagere profielaantal op de auto’s, denk ik, er is veel gevoelens van nodig en het is in staat om het te schuiven en te begrijpen.”
Wanneer Johnson de veranderingen zou willen zien, zei hij ook dat veel van de huidige bestuurders en vooral de geblesseerde Exfinity Series -leider, zoals Conor Jillish, zoals de volgende generatie auto, met al zijn kracht en zwakte, ze alleen weten.
Johnson zei: “Veel van deze chauffeurs hebben nog nooit iets anders gevoeld en natuurlijk de volgende generatie die eraan komt, en je ziet deze jongens om het te gebruiken en snel te gaan,” zei Johnson.
“Dus, hoe is de evolutie die gewoon evolueert en de dingen waar ik altijd naar op zoek ben, ik kan niet naar hen toe gaan. Zelfs Chase Eliot, ik heb zaterdagavond met hem met hem ingegrepen, en vind het leuk, man, het is net zoals het niet is zoals voorheen.”
Mis niet …
Sinds het volgende gen ter plaatse arriveerde, heeft Johnson, die na het seizoen 2020 met pensioen ging, vijf aanwezigen bereikt voor zijn team, Legacy Motor Club en lijkt in de meeste gevallen te hebben gevochten om grip te krijgen op nieuwe apparatuur.
De voltooiing van zijn buitengewone derde plaats op de seizoen-off-the-day Datona 500 van 2025 vertegenwoordigt echter zijn beste resultaten achter een volgende Jane Car Chand, voordat de 26e niet is afgelopen.
Ik kijk uit naar het seizoen 2026, zei Johnson dat hij weer “wil” concurreren, hoewel het lijkt erop dat zijn focus ligt op het beheer van het bedrijf. “Ik vind dat ik effectiever ben in onze horeca met de auto en in het pak of onze sponsor voor de zakelijke kant van het huis,” merkte hij op.
Net waar Johnson zichzelf naar het stuur ziet komen, was hij niet duidelijk.