“Onze wereld is geïsoleerd en we willen gerechtigheid”, zegt Nehal dat zijn ogen goed zijn.
“We hebben vier leden van onze familie verloren. Ik kan je niet eens vertellen wat we hebben gedaan, gewoon erover nadenken, maakt me aan het huilen.”
Een 32 -jarige broer van Nehal, een Britse inwoner van Wembley, reisde met zijn vrouw, hun drie -jarige zoon en babymeisje om zijn zieke moeder te ontmoeten in de du, India.
Ze waren op die ongelukkige vlucht om terug te keren naar het VK: Gatwick Air India vlucht vanuit AhmedabadDie slechts 32 seconden is gedaald om te reizen op 12 juni.
Boeing -vliegtuigen, waaronder 230 passagiers en 12 bemanningsleden, Verwoest in een hostelblok van BJ Medical CollegeOngeveer een mijl verwijderd van de startbaan.
In totaal werden 20 mensen gedood op het bord en er stierven er nog vijf op de grond.
Het vliegtuig was 53 Britse burger en slechts een wonder overleefde: 39 jaar oud Bishwas Kumar RameshDe
‘We willen gerechtigheid’
Nehal zegt dat de wereld van zijn familie is verpletterd, omdat zijn broer zijn moeder financieel huurde en ondersteunde voor het medicijn van hun moeder.
Het jonge paar en hun kinderen concentreerden zich op zijn kleine huis met twee slingerframes. Nehal’s moeder is bedlegerig en gefrustreerd.
Nehal zegt: “Wat ons is overkomen, mag niet met een andere familie gebeuren. En de verantwoordelijkheid moet hun fouten aanvaarden. We willen gerechtigheid.”
Hij is een van de 90 Indianen en Britse families die hebben ingestemd met het Amerikaanse advocatenkantoor Bisle Allen om hen te vertegenwoordigen in de Amerikaanse rechtbank. Het verzamelt bewijs van de belangrijkste oorzaak van het ongeval en klaar om juridische stappen te ondernemen.
‘We gaan vechten voor de waarheid’
Tupati Sony verloor zijn broer, zijn vrouw en Salika. Hij wil een onafhankelijk onderzoek om elke “technische snatch, ontwerpfout” of andere problemen te ontrafelen, kan bijdragen aan een ramp.
“Ons verlies is enorm – niets kan het verlies van onze geliefde omkeren. Ik denk dat de waarheid moet uitkomen”, zegt hij.
Zijn broer, Swapnil, reisde naar het VK voor werk en verwelkomde de oudere broer die van Ahmedabad naar Londen reed – een levenslange droom.
“We gaan vechten voor de waarheid en iedereen die vecht voor de waarheid, God is met hen”, zegt Trupati.
‘Alles wat we hebben gedaan, mag niemand pijn doen’
Harsad is een andere die rouwt, zijn ouders, Devji Lacman en Vanita verloren bij het ongeval.
“We willen absoluut gerechtigheid; we willen weten wiens fout het ongeval heeft veroorzaakt. Duizenden vliegtuigen zijn in de lucht – zijn ze veilig? Wat onze familie heeft gedaan, mag niemand schaden.”
Veertien mensen die stierven bij het ongeval waren wortels overdag – een klein land aan de kust van Gujarat. Living Bishwas Kumar Ramesh kwam ook vandaan.
Voormalig Portugese Colony Du werd vrijgelaten in 7613 en de bewoners stelden het burgerschap van Portugal voor. Velen namen het en reisden toen naar Groot -Brittannië.
Met slechts meer dan 5 mensen, bijna iedereen hier geraakt door deze tragedie.
‘S Nachts kwam een verzameling van de families van het ongeval om hun laatste respect te betuigen. Bishwas was er voor zijn jongere broer Ajay, die naast hem zat op die ongelukkige vlucht.
De vraag beantwoordt niet
Het voorlopige onderzoeksrapport van het ongeval heeft meer vragen gesteld dan antwoorden.
Het geeft de pilootfout aan en de brandstof wordt op de motoren gesneden. Het zegt ook dat de makers van het vliegtuig geen aanbevelingen hebben voor beveiliging, wat de reactie van de pilootgemeenschap heeft veroorzaakt.
Bisle Allen’s hoofdadvocaat Mike Andrews Sky News vertelde Sky News: “Ik denk dat dit waarschijnlijk een technisch of elektrisch probleem is in plaats van menselijke fouten op dit moment.
“Maar iedereen die op enigerlei wijze te veel raadt, is het doen zonder al het nodige bewijs.
“De gegevens die nodig zijn, zijn opgenomen in de vluchtgegevensrecorder”
Sky News heeft contact opgenomen met Boeing voor een reactie en heeft nog geen reactie ontvangen.
Lees meer:
Het vliegtuig heeft ‘elke mechanische fout’ geleden voordat het verplettert
Air India -gezinnen groeien van woede terwijl ze wachten op de overblijfselen van familieleden
Federal Aviation Authority citeert de luchtstroom van het vliegtuig van de bulletins en citeert de Boeing -documenten online, de heer Andrews zei dat 78 787 “Er is duidelijk een probleem met lekkage op de waterlijn”, wat de voor- en achterste toilet, toilet- en keukenvelden is.
Deze lekken kunnen de regio’s beïnvloeden waar elektrische en computerapparatuur wordt geplaatst, voegde hij eraan toe: “Iedereen die ooit een iPhone heeft gehad die nat wordt, realiseert zich dat elektronica en water niet erg goed gemengd zijn.”
De heer Andrews trok de aandacht op de TCMA, of de gashendel Malfushan -woningen.
Dit is “in feite een beveiligingssysteem dat zich richt op de snelheid van de motor met betrekking tot de locatie van het gasklep en bepaalt of het vliegtuig toezicht houdt terwijl de motor op de grond staat”, legde hij uit.
“Als het die beslissing neemt over de logica of sensoren, heeft de motor de mogelijkheid om automatisch af te sluiten of te controleren. Dus als hij nat wordt en je elektrisch kort ontwikkelt, heb je een brief in dit systeem.
“We weten dat er verschillende computersystemen in 787 zijn die kunnen vragen om een onbedekte input of controle van het vliegtuig.
Onderzoek is aan de gang en binnen een jaar is er een eindrapport.
Maar gezinnen willen antwoorden en ze hebben nog niets – een van de dodelijke vliegtuigen die India heeft gezien.