De Amerikaanse restaurantketen Cracker Barrel heeft dinsdag aangekondigd dat ze na een week lang hun oorspronkelijke logo zouden herstellen van klanten en politieke leiders, waaronder president Donald Trump, die de recente wederopbouw bekritiseerde.De in Tennessee gevestigde keten Libanon bevestigde in een verklaring op zijn website dat het naast het woord “oude landwinkel” zou zitten en naast een vat zou zitten, wat het traditionele symbool van een oudere persoon zou houden die bekend staat als “oom Herschel”. “We danken onze gasten voor het delen van liefde voor je stem en cracker vat. Ons nieuwe logo gaat uit en onze ‘oude timer’ zal blijven,” zei het bedrijf.Dit debat begon vorige week toen The Cracker Barrel slechts een eenvoudig tekstontwerp introduceerde als onderdeel van een poging om zijn 660 restaurants in de staat 43 te moderniseren. De verschuiving veroorzaakte echter een oorlogscultuur online, critici die de verhuizing “wakker worden”. Na deze aankondiging waren de aandelen van het verminderde bedrijf na de wederopbouw teruggestuurdOp maandag gaf de cracker vat een verontschuldigingsgebed dat het was: “Het kan beter doen om te delen wie we zijn en wie we altijd zullen zijn.” Op dinsdagochtend woog Trump op de ware social, de keten genaamd om terug te keren naar zijn oude ontwerp en beschreef het antwoord van de klant als een ‘laatste onderzoek’. Een paar uur later bevestigde het bedrijf het tegenovergestelde.Trump viert de beslissing: “Gefeliciteerd om terug te keren naar wat je logo was. Al je fans waardeerden het erg veel. Veel succes in de toekomst. Verdien veel geld en alsjeblieft je klanten alsjeblieft opnieuw!”Volgens ABC News benadrukte de cracker -vat dat het zou worden geëerd met de veranda -schommelde stoelen en menu -keuze gekoppeld aan de erfenis van oom Herschell. “In de cracker vat was het altijd – en zal het altijd heerlijk eten, warm welkom zijn en dienen over het soort gastvrijheid dat als een gezin wordt gevoeld,” zei het bedrijf.Het Witte Huis verdeelde ook een spUFD -logo in X, met een bijschrift “Go, Go Brock” en sloot zich aan bij de ironie door een vervalst logo te delen. Dit beeld deelde Trump met het woord “Amerika eerst” in plaats van oom Herschell en met de slogan “Amerika keerde terug”. Ondanks de vorige verdediging van de modernisering van de CEO Julie Masino, weerspiegelt de clabdown van Cracker Barrel de kracht van zijn loyale klantenbestand. De keten heeft gezegd dat het nu “Welkom in onze tafel binnenkort” in de keten is.



Bronlink