Een groep passagiers klaagde Delta Air Lines en United Airlines aan om raamstoelen te verkopen voor een hogere prijs waar geen ramen waren. Het federale rechtbank van San Francisco tegen United en de voorgestelde klassenactie tegen Delta in het New York Federal Court Brooklyn werd ingediend, zocht een vergoeding voor meer dan 1 miljoen passagiers in elke vervoerder.De klacht stelt dat er enkele Boeing 737, 757 en Airbus A321 -stoelen zijn, die meestal ramen bevatten, maar er is geen venster vanwege het opzetten van door lucht geconditioneerde afvoeren, elektrische condooms en andere componenten.Delta en United Airlines hebben die stoelen nog steeds geboekt als een stoel bij het raam en rekenen enkele honderden dollars in rekening voor die stoelen. Gevallen zeggen dat mensen om verschillende redenen raamstoelen kopen, waaronder vliegen of te snel overstuur, om het kind te bezetten, extra licht te krijgen of naar de wereld te gaan om naar de wereld te gaan.Naar verluidt zei United: “Als de eisers en klasleden wisten dat de stoelen die ze hadden gekocht (zij) zonder ramen waren, ze hebben niet gekozen – maar weinigen betaalden ze,” zijn United beweerd. Carter Greenboum, een advocaat wiens advocatenkantoor Greenboum Olbrantz LLP een rechtszaak heeft ingediend, vertelde de New York Times: “We willen verantwoordelijk zijn voor het product dat we niet hebben gegeven aan klanten om de premie te betalen en de producten die ze hebben gegeven de verkeerde vertegenwoordiging van de producten die ze hebben gegeven.”Er zijn websites zoals Sitguru om details over de stoelen te vinden, maar Greenboum zegt dat Delter en United het gedrag van de websites van derden niet vergeven.Hij zei tegen CNN: “Een bedrijf kan de fouten van de aard van de producten die het verkopen niet presenteren en kan vervolgens vertrouwen op een derde partijreview dat elke klant zou moeten weten dat het vals was,” vertelde hij CNN.