22 -jaar -Dold Harry Australian Supermarket bijt zijn derde kaas en spek uit de gigantische reuswandelingen en spekrol was toen hij zich realiseerde dat niets klopte

Harry ontdekte een schok toen zijn favoriete brood rolde(Fig.

Stel je voor dat je een heerlijke gezichtskaas en spek bijt van je favoriete bakkerij en wanneer je het eet – er springt een pols magen uit en valt voor je ogen.

Dit is precies wat er is gebeurd met Harry, 22 -jarige Harry, van de Australische supermarktgigant Walwirts en Bacon Roll, toen hij zich realiseerde dat niets klopt.

Harry’s moeder, Mourin, ontmoette hem en zijn vriendin in Darwin, Australië eerder deze maand, toen hij besloot zijn favoriete ontbijt te kopen in Ulwarts in Kulalinga.

Harry was in orde voor de eerste twee broden van broodjes; Toen hij echter graag op de derde plaats wegging, stak hij een made op.

Harry had al twee kaas- en spekbroodjes gegeten voordat hij de aanraking ontdekte(Fig.

Praat News.com.au 643 -JEAR -OLD MOEDER Deelde: “Zij (Harry) begon ze op te eten en toen hij de derde bereikte, werd een made op zijn telefoon gevallen. Hij gooide bijna.”

Toen vonden ze de rest van het pakket en kregen ze nog een made meer in de andere rol en zeiden dat de moeder van Adelaide zei dat toen ze voor het eerst de rebel ontdekten, hij “wantrouwen” was. Gelukkig werd zijn zoon Harry niet ziek na het eten van de broodbroodjes, maar hij zei dat de beproeving nog steeds “traumatisch” voor hem was.

Een woordvoerder van Wolwarts zei: “We nemen de kwaliteit en bescherming van voedsel zeer serieus”, voegt verder toe dat het probleem al aan de orde was gesteld met de winkel die in de vraag betrokken was.

De woordvoerder voegde eraan toe: “Onze excuses aan de klant voor hun ervaring en we zijn op dit moment niet op de hoogte van een ander rapport van soortgelijke aard.”

De inhoud zonder toestemming kan niet verschijnen

Maurin nam op 10 augustus het door de met Maggot geïnfecteerde pakket van de Kulalinga-winkel en nam de Rolls Rolls op 10 augustus en had een woord met twee supervisors in de plicht op dat moment. Volgens de lokale Adelaide vonden ze allebei dat ze geen idee hadden wat ze moesten doen “in de situatie.

Uiteindelijk werd Maurin geïnformeerd dat supervisors met de winkelmanager zouden praten en hij zou in plaats daarvan contact met hem opnemen. De moeder klaagde vervolgens dat het personeel in de plicht verzocht om andere kaaspakketten en Bacon Rolle uit de schappen te verwijderen, ze zeiden dat ze gezondheidsproblemen voor andere klanten konden veroorzaken.

Mourin beweerde echter dat zijn verzoek werd afgewezen omdat het personeel hem vertelde dat “ze de pakketten moeten openen en onderzoeken”.

Hij voegde eraan toe: “Ik ben echt teleurgesteld dat de wollen weigerden zelfs andere pakketten te zien op de dag dat we het terugnamen.”

Na deze interactie heeft Mourin een klacht van de consument ingediend via het platform – een service die kunstmatige intelligentie gebruikt om de klachten van klanten bij het bedrijf te helpen.

Murin en zijn zoon zouden na het incident niet zijn gecompenseerd(Afbeelding: Ulwirts)

De volgende dag belde de winkelmanager Mourin en verontschuldigde zich en legde uit dat de vragen in de vraag in Sydney werden gebakken en naar de Darwin -winkel van Walworths werden gestuurd. Hij zei dat de zaak werd gestuurd naar de Walworths Regulatory Department for Investigation. Murin zou geen compensatie hebben.

Ajusst werd niet meer contact met Walworths en publiceerde Ajusst het verhaal van de moeder die op zijn sociale mediapagina’s op 8 augustus op zijn sociale mediapagina’s liet vallen en het ging al snel viraal.

Murin ontving vervolgens twee dagen later een e -mail van het retailgigant klantenserviceteam, vroeg om meer informatie over het incident en bevatte ook een verontschuldiging. Volgens de 643 -jaar -oude moeder was de gevraagde informatie dat ze de supermarktketen al had verstrekt en verzekerde dat ze al naar de betrokken partijen was gestuurd.

Mourin, meer dan terugkeren, zegt dat hij “enige transparantie” wil over de situatie, omdat hij wil begrijpen wat er wordt ondernomen als reactie op het onderzoek en of er een actie wordt ondernomen als reactie op de gruwel.

“Ik denk dat dit me zal helpen het te begrijpen en een beetje meer zelfverzekerd te voelen als ik denk dat ik ervoor kies om meer producten van een van hun bakkerij te kopen,” zei hij.

Bronlink