Dominica Electricity Services Limited Public Relations Officer (Domlek), Ayola George, verklaarde dat recente conflicten te maken hadden met onverwachte obstakels tijdens het onderhoud van de waterkrachtfaciliteiten van het bedrijf.

Zijn opmerkingen kwamen deze week in een media -verklaring.

“Deze conflicten waren het resultaat van onverwachte uitdagingen tijdens de geplande onderhoudsactiviteiten in onze hydrostations,” zei hij. “Het PADU -station werd offline gehaald om het repareren van een nabijgelegen pijpleiding te vergemakkelijken die eerder dit jaar door aardverschuivingen werd beschadigd.”

In de tussentijd merkte George op dat infectie voor de geografische projecten in de regio, George merkte op dat het het juiste moment bood om de pijplijnreparatie te voltooien en het systeem te versterken.

Verder zei hij dat het werk dat van vrijdag tot zondag was gepland, aanvankelijk was vastgesteld.

George zei ook dat het PADU -station offline was voor het voorgeschreven jaarlijkse residentieonderhoud.

George legde uit: “Als onderdeel van de Basbar -operatie werd ons Trafalgar -station ook offline gehaald vanwege interconnectie met pads.”

Hij zei ook: “Toen herstel werd twee eenheden ontdekt in de Trafalgar, die onmiddellijke aandacht vereist.”

George onthulde dat deze volledig waren opgelost op maandag 25 augustus om 15:00 uur.

Ondertussen zei hij dat de kracht van de Domlek-generatie aanzienlijk is gedaald en het noorden van het eiland, het westen, het zuidwesten en sommige delen van de oostkust een langdurig conflict hebben meegemaakt.

“We hebben erkend dat het een extreme barrière was en we werkten om ervoor te zorgen dat dit nationale evenement niet herhaalde,” hield hij vol. “Domlek breidt de oprechte excuses uit aan alle getroffen klanten voor het ongemak en het ongemak dat Domlek het waardeert.”

Hij prees ook zijn gepleegde op -call bemanning in vibratie die onvermoeibaar werkte om de energie zo snel mogelijk en veilig te herstellen.



Bronlink