Rich eerste politieke kandidaat Stephen J. Cloeeke besteedt sinds dinsdag $ 1,4 miljoen dollar aan televisie-advertenties-de eerste spervuur- en uitzendboodschappen die Californiërs waarschijnlijk bommen barsten in de verkiezingen van de gouverneur van het volgende jaar.
De advertentie bevat beelden en commentaar op president Trump en schuldige seksueel dader Jeffrey Epstein.
“Trump voor hen”, zegt Klubeck AD van 30 secondenEen foto op het scherm van Trump geflankeerd door Epstein brandde op het scherm en zijn langdurige medewerker, Gisline Maxwell, die in 2021 werd veroordeeld voor meisjes van seksueel misbruik. “Stephen CloeBake is iets voor jou.”
De kandidaat bevestigde de grootte van de advertenties op maandag. Openbare gegevens voor het kopen van advertenties laten zien dat Clubake de plaats op de kabel kocht in elke California Market, en televisie uitzendt tijdens Sacramento. Hij kocht ook tijd in New York City en Washington, DC-West Palm Beach bevond zich ook in de Marquip-president Trump’s Mar-e-Lago.
De adviseur van een promotie bevestigde dat de advertenties maandag zouden lopen en hij lanceerde ook sociale media -inspanningen.
“Ik zal altijd voor Californië vechten in een sms -bericht,” zei Cloeebake in een sms -bericht. “En je zult zien hoe een conservatieve democraat vecht voor heel Californië.”
De verhuizing kwam nadat voormalig vice-president Kamala Harris vorige week tegen de gouverneur had gekozen, waardoor een wedstrijd achterliet zonder een duidelijke koploper met een groot veld onbekend voor de meeste Californische kiezers.
Volgens democratische strategen moeten kandidaten hun namen vergroten bij 22,5 miljoen geregistreerde kiezers in Californië, die volgens democratische strategen de voorlopige advertentie van de Cloeebke maakt.
“Dit is ongekend voor reguliere zaken. Niet voor deze race”, zegt Democratische media -koper Sherry Sadler, die momenteel niet wordt geassocieerd met de kandidaat in de competitie.
Het is niet eens ongekend voor maatschappelijk werkers van Beverly Hills en Business Clubke. Zijn slogan van de presidentsverkiezingen van 2021, “Californië, een aanwijzing” en Bier in Californië, kondigde zijn glorieuze run in november aan met reclame en een Fusilade op Billboard.
Hoewel de exacte netto prijs van de 633 -Year -old onduidelijk is, creëerde hij zijn lot in onroerend goed en gastvrijheid. Hij richtte Diamond Resorts International op, een timeshair en vakantie-eigendom, dat hij in 20 2016 verkocht. Eerder verscheen hij in verschillende afleveringen van de reality-televisie-show “Undercover Boss”, die de leidinggevenden naar lage banen in hun bedrijf stuurde.
Hoewel Clubake nog niet eerder naar het kantoor heeft gelopen, is hij al lang een enthousiaste democratische donor en fonds -collector. Hij speelde ook een belangrijke rol bij het benoemen van de luchthaven in Las Vegas na wijlen Sen Harry Red, die hij beschrijft als de persoonlijkheid van een vader. De boekwinkel van zijn brede Beverly Hills Mansion is bekleed met zijn eigen foto’s met de Democratische president en vele andere prominente leden van de partij.
Cloeebake kondigde vorige week aan dat hij bijdroeg aan 10 miljoen in zijn promotie, hij gaf het aanvankelijk aan de top van de $ 3 miljoen die hij betaalde. Zijn bezittingen werden duidelijk tentoongesteld op de Spring Convention of the California Democratic Party, waar de canvasors zeiden dat ze $ 25 per uur kregen, de Royal Blue Shirts werden met zijn naam geëmbleerd. Clobake zei destijds dat zijn promotie werd besteed aan “waarschijnlijk miljoenen dollars” in deze inspanning.
Times -personeelsauteur Laura J Nelson heeft bijgedragen aan dit rapport.