In juni gingen mijn kinderen en ik van Singapore naar Texas om de familie te bezoeken.
Enkele weken later hebben we mijn man ontmoet in New York City. Toen vloog ik, single, keerde terug naar Azië en volgde mijn man. Eindelijk kwamen de kinderen terug met een reeks grootouders.
Al met al namen we zeven afzonderlijke boekingen om onze zomertocht te trekken-een gebogen mix van de tickets en retourneert-soms in de mensen van dezelfde vlucht.
Alex Mans, CEO van Travel Tech Agency Flyer, zegt dat de flexibiliteit die nodig is om deze boekingsorganisatie te voorkomen, die een halve dag heeft geduurd om te implementeren, niet alleen mogelijk is – het bestaat vandaag.
Zijn bedrijf vertelde vrijdag “Square Box Asia” dat het reserveringssysteem werd getransformeerd van de operator naar moderne digitale retailers die werden omgezet in moderne digitale retailers.
Het belangrijkste kenmerk van deze verandering is een bekende, zei hij: winkelwagentje.
“We weten – fysiek en digitaal – we zijn gewend aan een winkelwagentje in bijna elke winkelverkopen. Toch volgen luchtvaartmaatschappijen nog steeds deze zeer traditionele Linar Flow,” zei hij.
Winkelwagentjes zijn om tegelijkertijd verschillende vluchten te kopen en dezelfde boeking passagiers te kiezen om verschillende stoelklassen, bagage -vergoedingen en prioriteitsvoorkeuren te kiezen, zei hij.
Hij noemde vaak stilletjes een CNBC -reisartikel over het aantal zakenreizigers dat mee is genomen voor werkreizen om te werken.
“Je kunt misschien in de hut van het bedrijf vliegen omdat je bedrijf betaalt, maar je familie kan naar de premium -economie vliegen,” zei hij. “Je zou het vandaag niet kunnen doen in een traditioneel ontdooien van reserveringssysteem. Je moet er twee boeken.”
De vlucht is meer dan boeken
De volgende generatie boekingssystemen, en worden ook ontwikkeld door andere industriële spelers en flyers Aramadius, Sabre en TravelPort, Airlines helpt het overerving PSS of “Passagiers Service System” over te dragen naar “aanbieding” en orderbeheer “-systeem.
De belofte is een persoonlijker en flexibel boekingsproces, waarbij passagiers gemakkelijk kunnen veranderen en de aankoop kunnen retourneren met de optie om meer te kopen dan de vlucht.
“We helpen de luchtvaartmaatschappij lokaal, dus op hun eigen website gaat u naar het buitenland, verkoopt u hotels, autoverhuur, activiteiten, verzekering of zelfs E-SIM, bijvoorbeeld,” zei hij. “Hiermee kan een luchtvaartmaatschappij veel meer concurreren met reisbureaus, vooral online reisbureaus”
Een grote test van dit nieuwe systeem zal later dit jaar plaatsvinden met de introductie van Riyadh Air. Mans zei dat de op Saoedi -Arabië gebaseerde carrière zal worden gelanceerd zonder PPS -technologie via samenwerking met Flyer, het zal worden gecreëerd als ’s werelds eerste “digitale native” luchtvaartmaatschappij, Mans.
“Riyadh Air is ’s werelds eerste luchtvaartmaatschappij die daadwerkelijk zal worden vrijgegeven, of zelfs met deze erfenistechnologie,” zei hij, “deze nationale technologie is noodzakelijk om het reisbureau en andere luchtvaartmaatschappijen te ondersteunen tussen de directe uitdagingen van de langdurige industrie.”
Aanbiedings- en orderbeheersystemen zijn het grootste deel van het aandringen op de luchtvaartindustrie Nieuwe bezorgkracht Boeking biedt aanbiedingen om het inkomen van het vliegtuig te personaliseren en te vergroten.
Tegen volgend jaar zal naar verwachting ongeveer 30% van de omzet voortkomen uit de nieuwe distributiecapaciteit, volgens de neiging om te investeren in een Amadius Insight Travel Technology RapportDe
In dit rapport zei meer dan één op de vijf dat overstappen naar een retailer een van de top drie grootste prioriteiten in de luchtvaarttechnologie vandaag is.