Een zieke lucht huilt door de vallei en nee, het is niet alleen een epidemie om het 14e-eeuwse Oost-Europa te verspreiden. Een familie vampieren nam deel aan het rustige stuk van de Karpaten die je belde en ze maakten je hun getalenteerde Throl. Nu hangt het van u af, om uw gezin te redden, een boer met de kracht van bloed met bloed gedwongen.

Tijdens een preview -evenement in Los Angeles in Californië was ik vroeg in het bloed van Donwalker, gepubliceerd door de Rebel OLV’s van de Rebel Studio in de komende Action RPG 2026 en door Bandai Namko. Toen ik het spel speelde, zag ik een lange presentatie getoond aan een media -leden omdat een ontwikkelaar een direct gebouw speelde en ons door verschillende cycli en mechanica leidde die spelers zullen navigeren om naar hun vallei te zoeken.

In het gesprek met twee ontwikkelaars in het spel hoorde ik echter dat het bloed van Donwalkar een ongebruikelijke functie heeft – het is waarschijnlijk het meest bekende uit de legende van de Jelada: Brahma of the Wild. Vanaf het begin van het spel kun je naar het einde van het spel reizen, Vampire Francis en proberen ze te verslaan.

“We hebben dit verhaal hier Sandbox en ons doel is hier om de spelers hier te vertellen, oké, je bent uit prolethe – dat doe je. Je gaat hier nu heen en wil een storm nemen in het fort van de hersenen,” zegt de auteur van Rebel Wolves Piyota Kursky. “” We nodigen het in feite uit, nietwaar? We willen die mensen op YouTube zien. ”

Dat Bewijs Bepaalt voor het spel: de held is besmet met Black Plag, de zuster van de held Koen. Hij werd bijna gedood door religieuze ondernemers, maar voor een tijdige interventie van de Vampier Vampier van de Bransis, die hem in een van hen veranderde. Hun poging om van munt te veranderen, faalde en veranderde hem in een krachtige semi-vampier. Hij heeft 30 dagen om zijn gezin te redden – maar spelers kunnen ze op elke manier redden. Elke grote stap kost waardevolle tijd, maar spelers kunnen zoveel vooruitgang kiezen als ze willen. Dit betekent dat het mogelijk is om een ​​heleboel evenementen en zoekopdrachten in het spel te missen.

Speel de dag of nacht – de keuze is van jou

De demo begon in het gameplay -overzicht, hierboven ingebed, maar nog veel meer uitgebreid. De ontwikkelaars van het spel liepen ons op straat op zoek naar magische zwaarden. Op de dag, als louter mens, jaagde de Coin Church op een misleide verzorger door de bureaucratie, die een monster werd in een apart alumah -huis. Hij ontving uiteindelijk toegang tot een boek in de kerkbibliotheek, waarin werd vastgesteld welk signaal op de begraafplaats kon zoeken. Het blijkt dat het zwaard met zijn drager in een graf was gescheiden.

Gedurende de dag kan de activiteit met betrekking tot de zwaardachtige hex die buiten en buiten de oorlog wordt gebruikt, maar het is meestal op het onderzoek. Je zult praten (bedankt voor de doden, bedankt voor een handige complete soul hex), lees het boek en krijg antwoorden. Net als de nacht, kunnen langdurige activiteiten zoals lange gesprekken (aangegeven op het scherm met een speciaal pictogram, zodat de spelers niet verrast zijn) een tijd rond het einde van de munt nemen.

Opstandige wolf

Op de helft van het punt van de Demot kwamen de ontwikkelaars terug om te laten zien hoe ze dingen ’s nachts moesten doen, de vampirische krachten van de munt maakten tinten en muren over het dak – waardoor het gemakkelijker werd om de bibliotheek te schudden om het juiste boek te vinden. De bewakers patrouilleren echter op de begraafplaats om naar het graf te zoeken, de ontwikkelaar geeft de ontwikkelaar het vermogen om het onbewuste gevecht te bestrijden (met nagels met nagels en bloedafvoer). We kregen het zwaard op het graf, maar het was nog steeds in handen van een nachtmerrie in de muren – een Donwalker zoals de onze was een levendig leven lang levend van honger en honger.

Het doden van de ridder gaf ons een vernield zwaard, dat na verzoening een krachtig wapen zal zijn als Coin eindelijk Bransis uitdaagt. Die zoekopdracht is echter al chhol, wat betekent dat sommige spelers het nooit zullen vinden. Er is een complicatie om te kiezen als er overdag en nacht iets moet worden gedaan – het kan bijvoorbeeld bijna gemakkelijker zijn om ’s nachts te pakken, maar Donwalker Night zal moeilijker te doden zijn met zijn eigen nachtelijke vampierkracht.

Technisch gezien kunnen spelers ervoor kiezen om overdag of alleen ’s nachts perfect te spelen als ze de helft van de vaardigheden van de munt beter vinden dan de andere. Ze zullen echter ontbreken. Hoewel sommige zoekopdrachten dag en nacht zowel niveaus hebben, kunnen anderen alleen worden toegankelijk bij daglicht of na zon, zei Rebel Wolves Lead Quest -ontwerper Rafa Jankovsky.

Jankovsky zei: “Sommige zoekopdrachten moeten met enkele van de lijken van Koen praten en op dezelfde manier kunnen specifieke plaatsen alleen worden bereikt met PlansHift of Shadstipe,” zei Junkovsky.

Opstandige wolf

Verdeel de realtime oorlog met Action ARPG-mechanica

Tijdens de demo zijn we hetzelfde als de Slag om de strijd verdeeld in de strategie van dag en nacht. Het grootste deel van het gevecht zal echter worden gedaan met een Langord, afhankelijk van de verandering in de verdediging en criminaliteit. Wanneer de vijanden naar je eigen messen komen, zullen de directionele indicatoren opduiken, je moet een van de vier hoofdzijden blokkeren voordat je jezelf draait.

Toen de rebel OLV’s het bloed van het gevecht van Donwalkar in de gameplay onthulden, werden de video’s uitgebracht, de fans bekritiseerden het mogelijke ongemak om de richtingen te voorspellen om te blokkeren. Dus de studio beschouwde het als een reactie en bracht een oplossing voor het toevoegen van een andere universele blokkeercapaciteit, maar het zou in ruil het uithoudingsvermogen van Coin elimineren. Evenzo, toen het publiek zeer nauw klaagde bij de speler, voegen de ontwikkelaars een uitzoomoptie toe.

“Ik geloof dat mensen meer betrokken zijn bij de productie, we zijn nog steeds in het ontwikkelingsniveau om te luisteren naar hun mening over het project. We zullen ons oor dichter bij de grond houden”, zei Jankovsky.

Anders volgt het bloed van Donwalker een aantal verwachte actie -RPG -stand -by, met billijke wapens en pantser, genezen items en upgradable vaardigheden. De game heeft een trio van vaardigheidsboom in het spel, alleen overdag, nacht en gedeelde vaardigheden.

Opstandige wolf

Het effect van Warhammer en Witcher

In de Karpaten die zich uitstrekken van de Tsjechische Republiek tot Roemenië in de moderne tijd en in de 14e eeuw, met veel periode-rechtse mode en architectuur, zal het rebellieuze Oloves-spel de schijnbaar meer realistische staat verminderen: levering (set van het moderne Tsjechische Republiek). Maar de grotere inspiratie, vertelden de ontwikkelaars me en speelden Dark Fantasy -tafelblad over warhammers, mannen, boog, dwerg en democratische dieren.

“Ik hou van het idee van een samenleving, een middeleeuwse samenleving die een stad heeft, een rijke gemeenschap, maar dit buiten gevaar is ook” Hier (in het bloed van Donwalkar) hebben we een aantal verschillende situaties, omdat al deze dieren in het licht komen en ze zeggen, oké, we gaan je regeren. “

Met de corruptie van christelijke kerken zijn de bloedrituelen opgenomen als een vampirisch tintje, het bloed van Donwalker ontvangt zeker signalen van het donkere middeleeuwse uitzicht van Warham. Kocsky tafelblad RPG Vampire: The MaskSred (zijn middeleeuwse variant) is echter een andere inspiratie, evenals voor de resultaten van de Dragon Edge -serie en de resultaten van het magische systeem.

Met het zwaard- en magische gameplay van zijn derde persoon, het bovennatuurlijke monster en de vaag Slavische setting, doet Donwalker’s bloed me echter denken aan een ander populair spel uit een Poolse studio: The Witcher 3.

Het is een vergelijking dat ontwikkelaars veel krijgen. Jankovsky identificeert snel de verschillende aard van de spellen, vooral met de dag- en nachtcyclus van Quenn, met menselijke en vampirische vaardigheden. Maar nog belangrijker, Kursky zei dat de geschiedenis van het spel al in het spel staat, aangemoedigd uit de populaire serie van Wisha’s roman – hij is de slager van Blavican met zijn eigen reputatie, en aan de andere kant is Koen slechts enkele mensen.

Natuurlijk zei Kocery dat het spel zijn reputatie zou maken zodra het spel vorderde in zijn nul-tot-held verhaal. En misschien heeft hij na het einde van Donwalkar meer verhalen – maar ontwikkelaars gingen over wat de ontwikkelaars hadden gepland voor Quen.

“We hopen in de toekomst nog meer avontuur te zien”, zei Kuschasky. “Nu richten we ons op de eerste – alleen om het goed te maken.”



Bronlink