Figuur Credit: Parimach

Perimacha Nu Manchester United Officiële weddenschapspartner In Azië, het Midden-Oosten en Noord-Afrika (MENA) na het aankondigen van een nieuw partnerschap van vele jaren.

Met de première van het Premier League -debuut van de club op 17 augustus, begint de samenwerking met de LED Permitter -advertenties met de Perimach -branding tijdens elke thuiswedstrijd.

Het Parimach -logo zal rechtstreeks naar deze regio’s worden getoond, wat de weddenschap en gamingbedrijf een belangrijke aanwezigheid geeft in de voetbalbezoekers van de wereld.

Naast reclame belooft de samenwerkingsclub unieke ervaringen zoals Access- en VIP -tickets, die bedoeld zijn om contact op te nemen met Manchester United -fans uit het veld.

Gedeeltelijk, Sergey Portonov, CEO van Parimach, zegt: “Als we grootsheid zien, erkennen we meteen dat Manchester United alles vertegenwoordigt wat voor ons staat – een gecompromitteerde drang om te slagen.

“Dit partnerschap gaat failliet; het gaat over het bundelen van krachten met een club die hulde brengt in Azië en Mena.

ESports geschiedenis

Naast de traditionele sportieve sportweddenschappen was Parimach ooit een grote aanwezigheid in de esports -industrie.

Sinds 2021 is Parimach actief betrokken bij eSports, lid van de Esports Integrity Commission en helpt bij het bestrijden van fraude in de ASPORTS -competitie.

Tot vandaag dekt Parimach momenteel belangrijke wedstrijden zoals CS2, League of Legends, Dota 2, FIFA, Overwatch en Call of Duty en biedt een breed scala aan gokmarkt.

Gebruikers kunnen wedden op verschillende markten zoals match-winnaars, kaartwinnaars, totale kaarten spelen, juiste score, totale kilo’s en Dota 2, zoals het eerste bloed of eerste Roshan Kill.

Dit partnerschap gaat verder als een toegewijd, fris en opwindend hoofdstuk, met de focus van Pariimach in zijn huidige aanwezigheid in de traditionele sportweddenschappen en zijn huidige aanwezigheid in esports.

Bronlink